دختران هاکی ایران شگفتی‌ساز شدند

حضور در نیمه‌نهایی مسابقات آسیایی برای اولین‌بار

دختران هاکی‌باز ایران، بعد از شکست تیم‌های هند، کویت، قرقیزستان و امارات، عصر شنبه از ساعت 17 به وقت تهران به مصاف سنگاپور خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، در روزهای اخیر یک شگفتی در ورزش زنان رخ داده است که کمتر کسی انتظار وقوع آن را داشت؛ تیم‌ملی هاکی زنان ایران که کمتر از سه سال از تشکیل آن می‌گذرد، موفق شد با کسب چهار پیروزی متوالی در اولین حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا، به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

دختران هاکی‌باز ایران، بعد از شکست تیم‌های هند، کویت، قرقیزستان و امارات، عصر شنبه از ساعت 17 به وقت تهران به مصاف سنگاپور خواهند رفت و در صورت پیروزی در این دیدار، راهی فینال مسابقات خواهند شد.

روند برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به این صورت است که هشت تیم در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر مسابقه می‌دهند که تیم ایران در سطح دوم حضور داشت. دو تیم برتر سطح دوم با صعود به مرحله بعد با دو تیم سوم و چهارم سطح یک مسابقه می‌دهند و برنده‌های این دو دیدار راهی نیمه نهایی می‌شوند تا با دو تیم اول و دوم سطح یک به صورت ضربدری بازی کنند و برنده‌ها فینالیست شوند و بازنده‌ها هم دیدار رده‌بندی را برگزار کنند.

اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام‌نیا، دیبا فرزام‌نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند. فرزاد هوشیدری ‌و اعظم سنایی سرمربی و مربی تیم‌ملی اعزامی ایران هستند و اوویس حسن‌زاده نیز به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی، کاروان اعزامی را همراهی می‌کند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.