تقدیر رئیس جمعیت از خیرین و حامیان هلال‌احمر در ملارد

رئیس جمعیت هلال‌احمر و هیأت همراه از هلال احمر شهرستان ملارد بازدید و از خیرین و حامیان هلال‌احمر در این شهرستان تقدیر کردند

به گزارش شهروند آنلاین؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر و هیأت همراه از هلال احمر شهرستان ملارد بازدید و از خیرین و حامیان هلال‌احمر در این شهرستان تقدیر کردند.

دکتر کولیوند در این نشست گفت: با توجه به بررسی‌هایی که در جلسه و بازدید امروز داشتیم، آمادگی آنرا داریم تا در صورت حمایت مسئولان و خیرین شهرستان ملارد، مرکز بین‌المللی پژوهش و شبیه سازی مخاطرات، مرکز توانبخشی هلال‌احمر شهرستان ملارد را در این منطقه راه اندازی نماییم.

رئیس هلال احمر اضافه کرد: همچنین با عنایت به افتتاح آزادراه غدیر و ترددهای قابل توجه هموطنان در این مسیر، بزودی با حمایت مسئولین شهرستان ملارد، پایگاه امداد و نجات این آزادراه را در راستای حضور به موقع عوامل عملیاتی هلال احمر در حوادث و سوانح ترافیکی این محور، کلنگ زنی خواهیم کرد.

سپس رئیس جمعیت هلال احمر و هیأت همراه در منزل احمد علاقبند، خیّر هلال احمر استان تهران در شهرستان ملارد حاضر شدند که در این دیدار، لباس داوطلبی هلال احمر و لوح سپاسی به رسم یادبود به وی توسط دکتر کولیوند اهدا شد./پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.