حمایت همه‌جانبه از قهرمان زن تکواندوی جهان

کیانی عجله کرد، او از این پس اسپانسر دولتی دارد

وزارت ورزش و جوانان استان تهران پاسخ گلایه‌های ناهید کیانی را داد.

به گزارش شهروند آنلاین، حدود دو هفته پیش، بعد از قهرمانی ناهید کیانی در مسابقات جهانی تکواندو که در باکو برگزار می‌شد، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از کیانی که اولین بانوی طلایی ایران در مسابقات جهانی تکواندو بوده است، تقدیر کرد. اما کیانی دقایقی بعد از این مراسم با انتشار یک استوری اینستاگرامی نسبت به هدیه‌ای که برای تقدیر از او تهیه شده بود، واکنش نشان داد. کیانی در این استوری با انتشار تصویر تقدیرنامه و کارت ‌هدیه‌هایی که مجموع آنها به رقم 5میلیون تومان می‌رسید، نوشته بود: «شرمنده کردید.»

این استوری کیانی با انتشار تصاویر خودروهای لوکس وارداتی بازیکنان فوتبال همزمان شد و بسیاری از ورزشکاران نسبت به اینکه چرا برای فوتبالیست‌ها چنین پاداش‌های در نظر گرفته می‌شود، اما ورزش‌های انفرادی با وجود مدال‌آوری، از این پاداش‌ها محروم هستند، واکنش داشتند.

اما حالا بعد از گذشت بیش از دو هفته، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نسبت به انتقادهای کیانی واکنش نشان داده است. علی جوادی در بخشی از این مصاحبه گفته است: «کیانی نباید در این زمینه زود قضاوت می‌کرد و از این موضوع ناراحت می‌شد، افتخارآفرینی او باعث خوشحالی تمام ملت ایران شد و بعد از این او تحت حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت تا بدون دغدغه و استرس ورزش حرفه‌ای خود را ادامه دهد. مبلغ 5میلیون تومان نیز به دلیل اینکه داخل تقدیرنامه او خالی نباشد، به او اهدا شد.»

او در ادامه نیز با اشاره به حمایت همه‌جانبه از این قهرمان ملی کشورمان اضافه کرد: «برای اولین بار به دستور استاندار تهران و با هدف حمایت از قهرمانان و مدال‌آوران استان تهران مقرر شد هریک از دستگاه‌های استانی حامی مالی یکی از قهرمانان تهرانی شود که این پیشنهاد در شورای ورزش استان تهران نیز مصوب شد. تصور می‌کنم ناهید کیانی از این اقدام ارزشمند در استان تهران بی‌اطلاع بود. این بانوی قهرمان در حال حاضر حقوق ماهیانه دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران حمایت همه‌جانبه از او خواهد داشت. حتی به دستور استاندار تهران یکی از دستگاه‌ها به صورت ویژه از ناهید کیانی پشتیبانی خواهد کرد که این اتفاق بزرگی برای ورزشکاران استان تهران است.»

او در پایان نیز گفت: «اینکه بعد از موفقیت ناهید کیانی در مسابقات جهانی از او و سایر مدال‌آوران استان تهران توسط استاندار تهران تجلیل به عمل آمد، نشان از ارزش قائل‌شدن اداره کل نسبت به ورزشکاران استان تهران است. قطعا با اجرای این مصوبه ورزشکاران تهران تحت حمایت بیشتری قرار خواهند گرفت.»

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.