«سخت نگیر دونالد، آرام باش!»

‌گرتا تونبرگ، نوجوان فعال محیط زیست سوئدی، 11 ماه برای پاسخ مناسب به تمسخر دونالد ترامپ صبر کرد

گرتا تونبرگ، نوجوان فعال محیط زیست سوئدی، تمسخر ترامپ را تلافی کرد. او ترامپ را به آرامش دعوت کرد، آن هم زمانی که رئیس‌جمهوری خشمگین در تلاش برای متوقف‌کردن شمارش آراست. دونالد ترامپ زمانی که ‌گرتا تونبرگ به عنوان شخصیت سال مجله تایم انتخاب شد، در توییتی او را مسخره کرد. ‌حالا این نوجوان سوئدی با خروج رسمی ایالات متحده از توافق‌نامه آب‌وهوایی پاریس به توییت دونالد ترامپ پاسخ داد.

شهروند آنلاین: می‌گویند انتقام غذایی است که باید سرد سرو شود‍! گرتا تونبرگ، نوجوان فعال محیط زیست سوئدی که دونالد ترامپ زمانی که او به عنوان شخصیت سال مجله تایم انتخاب شد، در توییتی مسخره‌اش کرد، دقیقا 11 ماه صبر کرد تا جواب مناسب را به رئیس‌جمهوری آمریکا بدهد، «سخت نگیر دونالد، آرام باش!»

ترامپ در توهین خود در دسامبر 2019 به تونبرگ هفده‌ساله گفت که روی «مشکل کنترل خشم» خود کار کند و «با یک دوست به تماشای فیلمی قدیمی برود».

«خیلی مسخره است. گرتا باید روی مشکل «کنترل خشم» خود کار کند، بعد با دوستی به تماشای یک فیلم قدیمی برود! «سخت نگیر دونالد، آرام باش!»

پنجشنبه بعدازظهر در حالی که ترامپ در توییتر دیوانه‌وار می‌غرید و اتهامات و ادعاهای بی‌اساس در مورد تقلب در رأی‌گیری وارد می‌کرد، تونبرگ کلمات را مستقیما بر سر او آوار کرد و پاسخ توهین او را در زمانی مناسب داد.

گرتا تونبرگ در پاسخ به توهین ترامپ در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «خیلی مسخره است. دونالد باید روی مشکل کنترل خشم خود کار کند، سپس با دوستی به تماشای یک فیلم خوب و قدیمی برود! سخت نگیر دونالد، آرام باش!»

تونبرگ با عبارت «خیلی مسخره است!» به رجزخوانی‌ها و لفاظی‌های اخیر ترامپ ازجمله «شمارش آرا را متوقف کنید!» پاسخ داد.

او در پاسخ به توهین ترامپ در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «خیلی مسخره است. دونالد باید روی مشکل کنترل خشم خود کار کند، سپس با دوستی به تماشای یک فیلم خوب و قدیمی برود! سخت نگیر دونالد، آرام باش!»

دو ساعت پس از ارسال، این توییت بیش از 452 هزار بار لایک شد، دو برابر کل پیام اصلی ترامپ.

این هفته خروج رسمی ایالات متحده از توافق‌نامه آب‌وهوایی پاریس در روز چهارشنبه کام تونبرگ را تلخ کرده است. در ماه اکتبر، تونبرگ از جو بایدن، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ، پشتیبانی کرد؛ کسی که متعهد شده است در اولین روز ریاست‌جمهوری خود ایالات متحده را به پیمان جهانی آب‌وهوایی بازگرداند.

منبع: گاردین

برای خواندن مطلب اصلی اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.