کارت قرمز برای جانی دپ!

تبعات همسرآزاری بازیگر معروف ادامه دارد

باخت جانی دپ در دادگاهی که به علت شکایت او علیه نشریه و روزنامه سان انگلیس برگزار شده بود، در رسانه‌ها به معنای تأیید همسرآزاری‌اش عنوان شده است.

شهروند آنلاین: کارت قرمز برای جانی دپ! ، «جانی دپ» از پروژه سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز ۳» برادران وارنر اخراج شد. این خبر را هم خود جانی دپ و وکیلش و هم سخنگوی کمپانی برادران وارنر تأیید کردند. رسانه‌های آمریکایی بر این باورند که اخراج دپ از این پروژه سینمایی به این دلیل بود که این بازیگر در دادگاهی که به علت شکایت علیه نشریه و روزنامه سان در انگلیس برگزار شده بود، باخت و به عبارت بهتر همسرآزاری‌اش تأیید شد.
گفته می‌شود که کمپانی برادران وارنر اکران فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۳» را به دلیل لزوم انتخاب بازیگری جدید، تا سال ۲۰۲۲ به تعویق انداخته است.

از نگاه جانی دپ

روز گذشته جانی دپ اعلام کرد که دیگر بخشی از مجموعه فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز» نخواهد بود.

او در اینستاگرامش گفت: «می‌خواهم بدانید از سوی برادران وارنر از من خواسته شد تا از نقش گرینوالد در «جانوران شگفت‌انگیز» استعفا کنم و من هم به خواست آنها احترام گذاشتم و با آن درخواست موافقت کردم.»

از نگاه کمپانی

کمپانی برادران وارنر جداشدن جانی دپ از مجموعه «جانوران شگفت‌انگیز» را تأیید و اعلام کرده که در قسمت سوم بازیگر دیگری در این نقش ظاهر می‌شود. این استودیو همچنین زمان اکران فیلم بعدی را عقب انداخت و در حالی که قرار بود قسمت سوم نوامبر ۲۰۲۱ راهی سینماها شود، اعلام کرد تابستان ۲۰۲۲ شاهد اکران آن فیلم در سینماها خواهند بود.

برادران وارنر نوشته: «جانی دپ از ادامه‌های «جانوران شگفت‌انگیز» جدا خواهد شد. ما از جانی برای همکاری در این فیلم‌ها تا امروز قدردانی می‌کنیم. «جانوران شگفت‌انگیز» اکنون در دست تولید است و نقش «گرینوالد» با بازیگر دیگری ارایه می‌شود.

شکایت جانی دپ

گفتنی است که استعفای جانی دپ از این مجموعه (که یکی از اسپین‌آف‌های «هری‌پاتر» است) چند روز پس از آن رخ می‌دهد که او در دعوی حقوقی علیه روزنامه «سان» در دادگاه شکست خورد. این نشریه با انتشار مطلبی در سال ۲۰۱۸ ادعا کرده بود که او همسرش امبر هرد را کتک می‌زد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جانی دپ در پیامی ضمن تشکر از هوادارانش گفته: «می‌خواهم بگویم حکم سوررئال دادگاه بریتانیا تغییری در نبرد من برای گفتن حقیقت ایجاد نمی‌کند و تأیید می‌کنم که به این حکم اعتراض خواهم کرد. تصمیم من قطعی است و قصد دارم ثابت کنم که اتهامات مطرح‌شده علیه من صحت نداشته‌اند. زندگی و بازیگری من با این لحظه در تاریخ تعریف نخواهد شد.»

جانوران شگفت‌انگیز

«جانواران شگفت‌انگیز» پیش‌درآمدی بر ماجراهای هری‌پاتر است و قرار است در پنج فیلم تصویر شود. دپ اواخر سال ۲۰۱۶ به این مجموعه پیوست و در فیلم ۲۰۱۸ نیز نقشش را تکرار کرد. همان زمان هم بازیگری فیلم مناقشه‌برانگیز شد و هواداران امبر هرد همسر سابق او اعتقاد داشتند به دلیل خشونت خانگی باید مانع بازی او در این فیلم شد. در آن مقطع رولینگ نویسنده داستان و فیلمنامه و کمپانی برادران وارنر از جانی دپ دفاع کرده بودند.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.