تراکتور، محله برو و بیای لیگ‌برتر فوتبال

تصمیمات عجیب و غریب مالک باشگاه تراکتور هواداران فوتبال را دچار سرگیجه کرده است

رفتارهای محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور بی‌شباهت به شیخ‌های ساکن کشورهای حاشیه خلیج فارس نیست؛ او هر زمان دلش می‌خواهد سرمربی تیمش را تغییر می‌دهد و اقدامات عجیبش حواشی زیادی ایجاد کرده است.

اخراج زودهنگام علیرضا منصوریان از روی نیمکت تراکتور آن هم در شرایطی که در ابتدای فصل این مربی قراردادی سه‌ساله را با باشگاه تبریزی امضا کرده بود، با اینکه تاکنون واکنشی از سوی منصوریان در پی نداشته، اما انتقاد برخی از کارشناسان و هواداران فوتبال را از تصمیمات باعجله و عجیب مالک باشگاه تراکتور به همراه داشته است.

محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور که از فصل 97-98 این باشگاه را خریداری کرده، نشان داده اصلا برای نتیجه‌گرفتن یک مربی در زمان بحران صبر نمی‌کند و خیلی زود دست به تغییر می‌زند.

نگاهی به اسامی مربیان تراکتور از زمان حضور در لیگ‌ برتر در دوران قبل و بعد از محمدرضا زنوزی موید این موضوع است که تراکتور از زمان حضور این مدیر متمول، تبدیل به محله برو و بیا شده است. در دوسال‌ونیم اخیر که زنوزی در تراکتور حضور داشته، 7 سرمربی روی نیمکت این تیم نشسته‌اند و حالا این باشگاه در تدارک انتخاب هشتمین سرمربی است؛ اگرچه فعلا در تصمیمی غیرمنتظره هدایت تیم به دست مسعود شجاعی سپرده شده است.

جالب است بدانید این تغییر و تحولات فقط مربوط به نیمکت مربیگری این تیم ریشه‌دار و پرطرفدار نبوده و حتی در کادر مدیریتی هم تغییرات به چند هفته و چندماه رسیده است. زنوزی مالک باشگاه است و خودش در تمامی تصمیمات مدیریتی نقش مستقیم دارد و همین موضوع به نظر باعث بی‌ثباتی صندلی مدیریتی این باشگاه شده که در زمان مالکیت زنوزی تاکنون 9نفر روی آن نشسته‌اند.

تراکتوری‌ها که همواره آرزوی کسب اولین عنوان قهرمانی در لیگ‌برتر را دارند، با این وضعیت و بی‌ثباتی‌ای که در تیم‌شان حاکم است، بعید است در لیگ بیستم هم با وجود ستاره‌های گران‌قیمتی که در ترکیب تیم‌شان دارند، بتوانند رویای دیرینه خود را تعبیر کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.