کیوسک؛ 2 مارس

مهم‌ترین رویدادهای منعکس‌شده در روزنامه‌های جهان سه‌شنبه 2 مارس 2021

چگونه شاهزاده هری می‌تواند فعالیت‌های تلویزیونی‌اش را در شرایطی که فیلیپ به شدت بیمار است، ادامه دهد؟

 

دیلی‌میل

چگونه هری می‌تواند فعالیت‌های تلویزیونی‌اش را در شرایطی که فیلیپ به شدت بیمار است، ادامه دهد؟ گاردین در گزارشی به برنامه‌ای که شاهزاده هری قرار است با آپرا وینفری داشته باشد آن هم در شرایطی که شاهزاده فیلیپ بستری‌شده، پرداخته است.

این روزنامه در گزارش دیگری به بودجه پنهان نخست‌وزیر انگلیس برای فعالیت‌های عام‌المنفعه‌اش در سایه مقاصد شخصی پرداخته است. جانسون در نظر دارد موسسه خیریه جدیدش را که توسط خیرین ثروتمند حمایت می‌شود، راه‌اندازی کند تا کمکی به بازساری فاخر دفتر خصوصی‌اش باشد.

نیویورک‌تایمز

اقتصاد دولتی به سختی از آسیب‌های ویروس دور مانده است؛ گزارش یک نیویورک تایمز به بازپرداخت معوقه‌های دریافتی و انعطاف‌پذیری بیشتر در رکوردهای گذشته برای جبران آسیب‌های همه‌گیری پرداخته است.

عکس یک این روزنامه کادر درمان بیماران کرونا و ارتباط خطرناک با بیماران را نشان می‌دهد؛ در خط مقدم مبارزه در یک نبرد بی‌امان.

گارین

هانکوک در حال تصاحب اطلاعات برای متقاعدکردن اتحادیه اروپا در راستای بازنگری بر واکسن آکسفورد است. گاردین در این گزارش  به مطالعه کارایی واکسن‌های آکسفورد و فایزر در دیگر کشورها و چالش‌های تخصصی آن پرداخته است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.