گوینده و مدیر سابق، فرمان به دست شد!

مازیار ناظمی حدود یک‌سال بعد از جدایی از وزارت ورزش، ریاست فدراسیون اتومبیلرانی را به دست گرفت

از گویندگی اخبار تا مدیریت در روابط عمومی وزارت ورزش و معرفی گزینه‌های سرشناس برای سرمربیگری تیم‌ملی تا ریاست در فدراسیون اتومبیلرانی که روز شنبه اتفاق افتاد؛ مازیار ناظمی را به مرد پرحاشیه ورزش ایران تبدیل کرده است.

حدود یک‌سال قبل بود که مازیار ناظمی با در دست‌گرفتن سرپرستی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، از بدنه وزارت ورزش جدا شد. او که قبل از ورود به وزارت ورزش کارمند صداوسیما محسوب می‌شد و گوینده اخبار به شمار می‌رفت، از دوره سرپرستی صالحی‌امیری تا وزارت محمود گودرزی و بعد از آن وزارت سلطانی‌فر، بر صندلی مدیریت روابط عمومی وزارت ورزش تکیه زده بود. البته ناظمی حتی فراتر از یک مدیر روابط عمومی هم در وزارت ورزش نقش داشت و خودش هم گاهی اوقات به حاشیه‌ها دامن می‌زد. او که پیش از این هم برای انتخابات چند فدراسیون مثل جودو، شطرنج و بسکتبال هم ثبت‌نام کرده بود، با حضور در رأس فدراسیون اتومبیلرانی به‌عنوان سرپرست راه را برای ریاست خودش باز کرد؛‌ اگرچه بعد از نام‌نویسی در انتخابات از سرپرستی کنار رفت.

روز شنبه مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی طبق برنامه اعلام‌شده از سوی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و مهدی‌علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش ریاست این مجمع را بر عهده داشت. کیکاووس سعیدی نیز نماینده کمیته ملی المپیک بود. جواد برات، عزیزه تراز، ندا مطلبی، مازیار ناظمی و مهران همتیان 5 کاندیدای نهایی این انتخابات بودند. ضمن اینکه محمد فراهانی هم پیش از این انصراف داده بود. در این مجمع ندا مطلبی پس از صحبت 5دقیقه‌ای و بدون آنکه برنامه‌ای را ارایه بدهد، به نفع جواد برات انصراف داد و سایر نامزدها برنامه‌های خود را ارایه کردند تا در رأی‌گیری حضور داشته باشند.

در پایان رأی‌گیری و از 39 رأی مأخوذه، مازیار ناظمی 20 رأی، برات و همتیان هرکدام 9 رأی و تراز نیز یک رأی به خود اختصاص دادند تا انتخابات با حضور ناظمی، همتیان و برات به دور دوم کشیده شود. رئیس منتخب مجمع باید حداقل 21 رأی به خود اختصاص بدهد. در دور دوم و درحالی که فرد منتخب مجمع برای رسیدن به صندلی ریاست نیازمند آرای بیشتر بود، ناظمی با کسب 25 رأی به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد، ضمن اینکه برات 9 رأی و همتیان نیز 5 رأی کسب کردند.

بالاخره با این اتفاقات مازیار ناظمی توانست هدایت یک فدراسیون را در دست بگیرد؛‌ اگرچه شائبه‌هایی حتی درباره دوره کوتاه مدیریتش در این فدراسیون هم وجود داشت. البته ناظمی هرگونه حمایت‌شدنش از سوی وزارت ورزش را تکذیب کرد: «همه نامزدها را دعوت به همکاری کرده‌ام. لابی و گفت‌وگو بخشی از انتخابات است و ناگزیر است. از آنها در آینده فدراسیون استفاده می‌کنیم. هر فردی که پیروز می‌شود، می‌گویند گزینه وزارت بوده است. من گزینه مجمع بودم، اگر گزینه وزارت ورزش بودم، همان دور اول انتخابات تمام می‌شد.»

حالا فرمان به دست مازیار ناظمی افتاده و باید دید او همانند دوران حضورش در وزارت ورزش، بازهم مدیریت خبرسازی خواهد داشت یا اینکه با فاصله‌گرفتن از فضای وزارتخانه و به‌ویژه فوتبال کمتر اخبار حاشیه‌ای از او منتشر می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.