اعلام ساعت کار داروخانه‌های هلال احمر در تعطیلات نوروز 1400

خدمات پس از فروش دستگاه‌های دیالیز در سراسر کشور در ایام نوروز به جز روز اول و سیزدهم فروردین ارایه خواهد شد

فعالیت داروخانه مرکزی هلال احمر، مرکزی شماره 2 (تهرانپارس) و جزیره کیش در تعطیلات نوروز 1400 اعلام شد.

ساعات کاری داروخانه‌های تحت پوشش سازمان شامل داروخانه مرکزی هلال احمر، مرکزی شماره 2 (تهرانپارس) و جزیره کیش در تعطیلات نوروز  1400 به شرح ذیل اعلام شد:

داروخانه مرکزی هلال احمر در 29 و 30 اسفندماه 1399 به دلیل انبارگردانی تعطیل است. داروخانه در ایام تعطیلات نوروز از ساعت 8 صبح الی 13 دایر خواهد بود و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت 8 صبح الی 16/30 ارایه خدمت خواهد کرد.

براساس این گزارش، داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس)  در 29 اسفندماه ۱۳۹۹ به دلیل انبارگردانی تعطیل  و در روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 صبح الی 13 فعال خواهد بود.

داروخانه جزیره کیش نیز در 29 اسفند به دلیل انبارگردانی تعطیل است و در روزهای غیر تعطیل در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 8/30 صبح الی 14 و 17 الی 21 خدمات ارایه خواهد داد. همچنین در روزهای تعطیل 9 و 12 فروردین 1400 از ساعت 9 صبح الی 14 دایر خواهد بود.

بنابراین گزارش، نمایندگان بیمه مستمر در سازمان تدارکات پزشکی از جمله بیمه تأمین اجتماعی، خدمات درمانی، سلامت، آتیه‌سازان و بیمه دی در ایام غیر تعطیل نوروز از ساعت 8 صبح الی 13 نسبت به تأیید نسخ بیماران اقدام می‌کنند و در ایام تعطیل نوروز تأیید نسخ از طریق شعب مربوطه انجام خواهد شد.

شایان ذکر است نماینده بیمه دی مستقر در سازمان در روزهای تعطیل 3 الی 5 فروردین 1400 از ساعت 8 صبح الی 13 نسبت به تأیید نسخ بیماران اقدام خواهد کرد.

واحد فروش تجهیزات پزشکی نیز برای ارایه خدمات به بیماران و مراجعین در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت30 /7صبح الی 16/30 فعالیت خواهد کرد.

طبق این گزارش، خدمات پس از فروش دستگاه‌های دیالیز در سراسر کشور از طریق واحد تکنودیالیز در ایام نوروز به جز روز اول و سیزدهم فروردین به بخش‌های دیالیز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها ارایه خواهد شد.

داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران، خیابان طالقانی، داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) در خیابان جشنواره و داروخانه جزیره کیش در خیابان سنایی واقع شده است و هموطنان عزیز می‌توانند برای دریافت اطلاعات دارویی با تلفن ۴۱۶۵۱ تماس حاصل کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.