کیوسک؛ 6 جولای

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ سه‌شنبه 6 جولای 2021

روزنامه گاردین در تیتر یک خود، بالای تصویری از یک نخست‌وزیر نگران، حرکت او  در جاروکردن محدودیت‌ها را قمار می‌نامد.

نیویورک تایمز

گزارش اصلی نیویورک‌تایمز به بازگشت زندگی عادی به نیویورک پرداخته است. این گزارش با تیتر «یک آخر هفته طولانی، شهری که خودش را دوباره کشف کرد» بازی شطرنج ساکنان نیویورک در فضای باز و بدون محدودیت‌های کرونایی را نشان می‌دهد.

این روزنامه در گزارش دیگری به شرایط بحرانی اقتصادی در لبنان پرداخته و نوشته است: «اقتصاد وخیم، بدبختی را در سراسر لبنان پخش کرده است. این گزارش آورده است به گفته بانک جهانی، بحران فعلی لبنان در میان بدترین بحران‌های اقتصادی قرار می‌گیرد.»

گاردین

روزنامه گاردین در تیتر یک خود، بالای تصویری از یک نخست‌وزیر نگران، حرکت او  در جارو کردن محدودیت‌ها را قمار می‌نامد.

این مقاله اشاره می‌کند که وقتی بوریس جانسون صدها قانون کووید-19 را لغو کند، انگلیس را به «بدون محدودیت‌ترین جامعه در اروپا» تبدیل خواهد کرد.

این گزارش می‌گوید «انفجار بزرگ» بازگشایی‌های دوباره  توسط حزب کارگر بی‌پروا توصیف شده و حذف شرط قانونی برای ماسک با واکنش خانواده‌های داغدیده و شهرداران منطقه‌ای در این کشور روبه‌رو شده است.

دیلی میل

دیلی میل اظهارات نخست‌وزیر که درباره رفع محدودیت‌ها گفته «الان یا هرگز» را بررسی می‌کند.

این روزنامه می‌گوید که نخست‌وزیر انگلیس هشدار داد که تأخیر بیشتر در بازگشت به حالت طبیعی خطر تلاش برای تعویق بازگشایی در پاییز یا زمستان را دارد، زمانی که ویروس دوباره جان می‌گیرد.

این مقاله هشدار می‌دهد که در حال حاضر در اعمال قرنطینه برای تعطیلات تابستانی پایان استفاده از ماسک اجباری و آینده دورکاری‌ها سردرگمی وجود دارد.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.