تصادف مرگبار کودکانِ مسافر و مادران‌شان

جزئیات حادثه تلخ در آزادراه نطنز- کاشان

پنج نفر بر اثر برخورد سه دستگاه اتوبوس، تریلر و سواری لیفان در آزادراه نطنز- کاشان جان باختند.
این تصادف ساعت ۹ و ۴۳ دقیقه‌ روز سه‌شنبه در آزادراه نطنز – کاشان پنج‌کیلومتری ورودی شهر بادرود رخ داد. در این حادثه یک مرد، دو زن و دو کودک به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

در این حادثه دلخراش ۳۲ مسافر اتوبوس دچار مصدومیت شدند که هشت نفر آنان از سوی عوامل اورژانس و جمعیت هلال‌احمر برای درمان به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.
علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه بادرود در دست بررسی است. سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان درباره حادثه ویژه ترافیکی روز سه‌شنبه می‌گوید: «این حادثه ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.»
تصادف در کیلومتر ۳۵ آزادراه نطنز- کاشان رخ داد. بلافاصله چهار واحد امدادی اورژانس شهرستان نطنز و بالگرد اورژانس هوایی استان اصفهان به همراه دو آمبولانس هلال‌احمر و دو خودروی نجات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.
پس از انجام عملیات رهاسازی مصدومان و بررسی‌های اولیه مشخص شد که متأسفانه پنج سرنشین سواری لیفان به علت شدت جراحات در دم جان باخته‌اند.
در این حادثه اتوبوس مسافربری که بر اثر برخورد با تریلی از مسیر خود منحرف شده بود، به خودروی لیفان برخورد کرد و متأسفانه باعث مرگ پنج نفر سرنشین لیفان شد.

تصادف مرگبار
این اتوبوس از امیدیه اهواز عازم مشهد بود و ۴۴ مسافر داشت. در این حادثه هشت نفر از آنها دچار مصدومیت‌های سطحی شده بودند و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به وسیله آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.
عابدی با اشاره به پرواز بالگرد اورژانس هوایی استان اصفهان به محل حادثه در لحظات اولیه، به حضور مدیر حوادث و فوریت‌های استان در محل حادثه و فرماندهی مستقیم واحدهای امدادی تأکید کرد.
در این حادثه یک مرد، دو زن و دو کودک به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

امدادگران همیشه در صحنه

ساعت 9 و 41 دقیقه بود، نیروهای امداد جاده‌ای هلال‌‌احمر در جریان برخورد مرگبار یک اتوبوس مسافربری و خودروی لیفان در جاده نطنز به کاشان قرار گرفتند. با حضور تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که این اتوبوس در مسیر اصلی به خودرو لیفان برخورد کرده است. نحوه تصادف به نحوی بود که کار امدادرسانی به مصدومان را بسیار دشوار کرده بود. مسافران هم در داخل اتوبوس محبوس شده بودند. مشکل اصلی هم خارج‌کردن مصدومان و محبوس‌شدگان این حادثه بود. سرنشینان خودروی لیفان هم در همان صحنه در دم جان باخته بودند.

تصادف مرگبار
علی محمدهاشمی، مدیرعامل هلال‌احمر استان اصفهان هم گفت: «در ساعت ۹ و ۴۱ دقیقه صبح سه‎‌شنبه بر اثر تصادف یک اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری لیفان در جاده نطنز به کاشان، ۵۲ نفر دچار حادثه شدند.
از ۵۲ نفر حادثه‌دیده، ۸ نفر از مصدومان با همکاری اورژانس به مرکز درمانی منتقل و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.»
مدیرعامل هلال‌احمر استان اصفهان در ادامه گفت: «همچنین ۵ نفر از سرنشینان خودروی سواری لیفان جان خود را از دست دادند.»
نجاتگران پایگاه‌های امدادونجات عوارضی کاشان- نطنز و همچنین تیم امدادونجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان نطنز امدادرسانی را انجام دادند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.