تقدیر از عروس ودامادهای هلال‌احمری

مراسم تقدیر از زوج های هلال احمری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر برگزار شد

رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه شورای معاونین این جمعیت به مناسبت پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) از تعدادی از زوج های جوان جمعیت هلال احمر تقدیر کرد.

مصادف با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه(س) مراسم تقدیر از عروس ودامادهای هلال احمری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر برگزار شد. به گزارش «شهروند» در این مراسم که در ساختمان صلح این جمعیت برگزار شد،  از چند عروس و داماد هلال‌احمری تقدیر و قدردانی شد.

باید تسهیلاتی نیز برای عروس و دامادهای جوان در نظر گرفته شود

دکتر کریم همتی گفت: فرزندآوری در کنار ازدواج نیز یکی از مقوله های بسیار مهم است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید تسهیلاتی نیز برای عروس و دامادهایجوان در نظر گرفته شود تا به سمت فرزندآوری سوق پیدا کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اهمیت مقوله عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: حجاب برترین پوششی است که می توان اتخاذ کرد و باید در کمیته های حجاب و عفاف مواردی در دستور کار قرار گیرد تا ذهنیت نامناسب نسبت به این مقوله اصلاح شود. امروز عفیف بودن هیچ ارتباطی با جنسیت ندارد و مخصوص تمامی آقایان و بانوان است و باید در فضاهای اداری به این اصل توجه شود و رعایت اخلاق مدنظر همگان قرار گیرد. امر به معروف و نهی از منکر یکی از مواردی است که باید در این مسیر مورد توجه قرار گیرد و ذهنیت ها نسبت به این فریضه تغییر پیدا کند.

رفتار اسلامی الگو هلال احمری ها

وی افزود: باید به گونه ای رفتار کرد که دیگران از این رفتار اسلامی الگو گرفته و آرزو کنند عضوی از هلال احمر باشند. رفتار و اخلاق حسنه آن موردی است که امروز اهمیت زیادی دارد زیرا پرسنل هلال احمر با تمامی اقشار جامعه در ارتباط هستند. رفتار حسنه ما سبب می شود تا آموزش های ما نتایج بهتری داشته باشد. باید برنامه های آموزشی ما شامل موارد اجتماعی شود و یکی از موارد که امروز از اهمیت بسزایی برخوردار است مقوله تحکیم خانواده است. همکاری با حوزه و دانشگاه می تواند در این عرصه به جمعیت هلال احمر کمک کند.

به گزارش شهروندآنلاین  اگر چه جمعیت هلال ‌احمر تا کنون به‌ صورت آشکار به ازدواج آسان و صحیح ورود نکرده ولی این مهم جزو برنامه‌های کاری سازمان جمعیت هلال ‌احمر بوده است. کارگاه آموزشی مهارت‌های پیش از ازدواج با هدف گسترش راهکارهای ازدواج آسان و ارتقای شاخص‌های یک ازدواج سالم یکی از برنامه‌هایی است که در جمعیت هلال‌ احمر در طول این سال‌ها دنبال شده است و عروس ودامادهای جوان هلال احمری در این دوره ها حضور یافتند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.