کیش و مات 11 سوداگر مرگ در 4 عملیات پیچیده پلیسی

11 سوداگر مرگ قصد داشتند محموله 120 کیلویی شیشه، هرویین و تریاک را از مرزهای شرقی کشور وارد تهران کنند. این  مجرمان که به صورت فردی و گروهی محموله‌های افیونی را قاچاق می‌کردند، در  4 عملیات پیچیده پلیس مبارزه با موادمخدر دستگیر شدند.

 3 کیلو هرویین از 5 قاچاقچی

اعضای باند 5 نفره قاچاقچیان موادمخدر که با بلعیدن موادمخدر آن را به شهرستان ری انتقال می‌دادند، دستگیر شدند.

در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد اعضای یک باند 5 نفره سوداگران مرگ، با سفر به استان‌های شرقی کشور و تهیه موادمخدر، آنها را با بلعیدن به شهرستان ری انتقال می‌دهند و سپس به توزیع و خرده‌فروشی آن می‌پردازند.

در بررسی‌های تکمیلی به دست آمد متهمان به تازگی به یکی از استان‌های مرزی کشور سفر کرده‌اند و قصد بازگشت به شهرستان ری را دارند. در مراقبت‌های ویژه پلیسی، خودروی متهمان در جاده قدیم «حسن‌آباد» شناسایی و در یک عملیات پلیسی متوقف شد.

هر 5 تن اعضای این باند دستگیر و بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند. پس از ارایه خدمات درمانی از معده این افراد 3 کیلو «هرویین» بلعیده‌شده کشف و متهمان پس از ترخیص از بیمارستان و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انهدام باند قاچاق تریاک

پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در یک عملیات شبانه 85 کیلو و 300گرم تریاک کشف کرد. این درحالی بود که 4 قاچاقچی حرفه‌ای هم در این پرونده دستگیر شدند.

در پی ارجاع چندین گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سرکردگان سابقه‌دار قاچاق موادمخدر شهر تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران معاونت عملیات ویژه پلیس این مأمور رسیدگی به پرونده شدند.

با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیرنظرگرفتن رفت‌وآمدهای متهم مشخص شد او با مراجعه به یکی از استان‌های شرقی، مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از مبدأ استان‌های شرقی تهیه و قصد دارد آن را توسط یک دستگاه خودروی سواری به تهران منتقل کند.

سوداگران در تله

با مشخص‌شدن روش کار این قاچاقچی و شناسایی محور حرکتی متهم، پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی متشکل از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ به محورهای مواصلاتی پایتخت اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند.

با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت خودروی متهم در یکی از اتوبان‌های شهر تهران مشاهده و در یک عملیات پلیسی خودروی متهم متوقف و بلافاصله این قاچاقچی به همراه 3 همدست دیگرش دستگیر شد.

در بازرسی از خودرو  85کیلو و 300گرم تریاک کشف شد. متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

کشف 11کیلو تریاک

یک سوداگر مرگ هم در جنوب پایتخت به همراه 11 کیلو گرم موادمخدر تریاک دستگیر شد.

در پی ارجاع چندین شکایات و گزارش ‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان موادمخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

بررسی‌ها نشان می‌داد این مجرم به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از مرزهای شرقی کشور تهیه و به تهران وارد کرده و قصد دارد،مواد را در سطح وسیعی توزیع کند.

پس از هماهنگی‌های قضائی، عملیات دستگیری متهم آغاز شد. این قاچاقچی هم در یک عملیات هماهنگ و منسجم در مخفیگاهش  دستگیر و در بازرسی از آن مکان 11کیلو و 90گرم تریاک به همراه آلات و ادوات مصرف و فروش کشف شد.

متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

20 کیلو شیشه هم به مقصد نرسید

قاچاقچی دیگری هم با 20 کیلو شیشه از سوی مأموران مبارزه با موادمخدر دستگیر شدند.

مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران با گسترش چتر اطلاعاتی دست یافتند متهم دیگری با سفر به استان‌های مرزی کشور قصد انتقال یک محموله موادمخدر به شهر تهران را دارد.

طی چند روز رصد و کنترل تحرکات این فرد، مشخص شد متهم با تهیه موادمخدر از قاچاقچیان مرزی کشور با یک خودروی سواری درحال بازگشت به شهر تهران است.

سرانجام تیم‌های عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر در یک عملیات ضربتی خودروی متهم را در محور «تهران- قم» توقیف و ضمن دستگیری راننده آن در بازرسی از داخل خودرو، 20 کیلو و 550 گرم شیشه را  کشف کردند.

سرهنگ حسنوند، رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اعلام این اخبار بر عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق موادمخدر تأکید کرد.

او در پایان گفت: «مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در کلیه مسیرهای مواصلاتی و حتی خارج از شهر تهران و مسیرهای بیراهه به صورت شبانه‌روزی حضور دارند.»

این محورها به‌طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار دارد. هر محموله‌ای از این مسیرها وارد تهران بشود، تحت نظر قرار گرفته می‌شود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.