بازداشت سارق اره‌برقی در متروی تهران

مأموران پلیس مترو، پیش از مالباخته متوجه این سرقت شدند

سارق سابقه‌دار که یک دستگاه اره‌برقی را در تجریش سرقت کرده و در حال حمل آن با مترو بود، دستگیر شد. مأموران پلیس مترو قبل از اینکه مالباخته متوجه سرقت ابزارش شود، سارق را در ایستگاه امام خمینی شناسایی و دستگیر کردند.

مأموران پلیس در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) به مردی که کیسه بزرگی را حمل می‌کرد، مشکوک شدند. مأموران پس از بررسی کیسه در آن با یک اره‌ عمودبر مواجه شدند. این مرد مدعی بود که اره را از محله مولوی خریده است، اما چون رفتار او مشکوک به نظر می‌رسید، بررسی‌ها در اینباره ادامه یافت.

مأموران پلیس در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) به مردی که کیسه بزرگی را حمل می‌کرد، مشکوک شدند. مأموران پس از بررسی کیسه در آن با یک اره‌ عمودبر مواجه شدند. این مرد مدعی بود که اره را از محله مولوی خریده است

مأموران پلیس با بررسی سوابق این مرد پی بردند که او از افراد سابقه‌دار است و پیش از این بارها به اتهام سرقت دستگیر شده بود. بنابراین ممکن بود اره عمودبر هم سرقتی باشد.

در همین حال مأموران در بازرسی بدنی این مظنون یک فاکتور مربوط به اره کشف کردند که روی آن نام خریدار به چشم نمی‌خورد، اما مُهر ابزارفروشی وجود داشت، به همین دلیل آنها با فروشنده تماس گرفتند. مدیر ابزارفروشی می‌گفت خریدار چند روز قبل اره را خریده و پول آن را از طریق دستگاه پوز پرداخت کرده است.

مأموران که تلاش داشتند هر طور شده صاحب اصلی اره را پیدا کنند، در ادامه با استفاده از شماره کارت خریدار توانستند شماره تلفن او را پیدا کنند. خریدار مدعی شد که اره متعلق به او است، اما سرقت نشده است. او گفت چون اره مشکل داشت قرار بود آن را به نمایندگی ببرد، برای همین اره را در صندوق عقب خودرویش قرار داده است. ماشینش را هم در منطقه گلابدره در حوالی تجریش پارک کرده بود. او گمان می‌کرد اره هنوز سرجایش است، اما وقتی خودش را به خودرو رساند فهمید به ماشینش دستبرد زده و وسایل داخل صندوق عقب سرقت شده است.

سرهنگ سعید عطاء اللهی، رئیس پلیس متروی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: «با مسجل شدن سرقتی بودن اره متهم برای انجام تحقیقات به کلانتری 122 دربند تحویل داده شد. تحقیقات برای کشف سایر جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.