دستگیری زورگیر مسافرکش‌نما

این تبهکار با قمه مسافرانش را تهدید می‌کرد

زورگیر مسافرکش‌نما پس از دستگیری به سرقت از 10 مسافر اعتراف کرد. او پس از سوار کردن مسافران آنها را با قمه تهدید می‌کرد.

اسفند سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت راننده از مسافر در کلانتری 105 سنايی تشكيل شد. این پرونده برای رسيدگی تخصصی و پی‌جويی جرم به پليس آگاهی ارجاع شد.

شاکی در شكايت خود گفت: «برای تردد شهری سوار بر يک خودروی پرايد شدم. راننده پس از گذشت از چند خيابان با تهديد قمه 2 دستگاه تلفن همراهم به ارزش 30ميليون تومان را سرقت کرد. او من را در جایی خلوت از خودرو پياده و از محل گریخت.»

با اعلام این شکایت، تيم مبارزه با سرقت اين يگان در تحقيقات اوليه موفق شدند سرنخی از حضور یکی از سارقان سابقه‌دار و ساكن غرب استان تهران شناسايی کنند.

با تلاش بی‌وقفه كارآگاهان مخفيگاه جديد او در شهر قدس شناسايي شد. با اخذ نيابت متهم در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم در تحقيقات پليسي به 10 سرقت از افراد نوجوان اعتراف کرد. او گفت: «سوژه‌های خود را که اكثرا منتظر سوارشدن بر خودرو به‌عنوان مسافر بودند، سوار خودرو می‌کردم. پس از طی مسيری در محل خلوت با استفاده از سلاح سرد پول نقد و گوشی موبايل‌شان را سرقت می‌کردم.»

سرهنگ «قاسم دستخال» رئيس پايگاه سوم پليس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «با اعتراف متهم به جرم خود، با دعوت از شکات تاکنون تعداد 5 نفر از مالباختگان در محدوده پايگاه دوم و پايگاه پنجم پليس آگاهی كامران را به‌عنوان سارق خود شناسايي کرده‌اند. بر اساس دستور بازپرس دادسرای ناحيه 34 تهران متهم با قرار مناسب روانه زندان شد. تحقيقات برای كشف سرقت‌های احتمالی و شناسايی ساير شكات همچنان ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.