شرور خطرناک شیرازی دستگیر شد

این فرد یک نفر را با چاقو زخمی کرده بود

ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس موفق شدند «احسان» را که از اراذل و اوباش سابقه‌دار شیراز است، دستگیر کنند.

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس درباره جزئیات این پرونده گفت: «در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد و عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت و زخمی‌شدن یک شهروند در بلوار «سیبویه» شیراز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پلیس امنیت عمومی استان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار با فرد مجروح اختلاف شخصی داشته است. او پس از مشاجره لفظی با چاقو به کمر او می‌زند، سپس با کلت کمری او را از ناحیه پا زخمی کرده و متواری می‌شود.»

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: «ماموران با اقدامات فنی و تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی مطلع شدند که متهم در یکی از میادین اصلی شهر در یک مغازه در حال خرید است. بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام شدند. متهم که متوجه حضور ماموران در محل شده بود، با یک قبضه اسلحه کلت به سمت ماموران تیراندازی کرد و قصد فرار از محل را داشت. کارکنان انتظامی برای جلوگیری از هرگونه خطر و اتفاق برای شهروندان صحنه را حفظ و متهم را به آرامش دعوت کردند، ولی فرد مسلح اعتنایی به دستور پلیس نکرد.»

دستگیری متهم

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند این فرد اراذل و اوباش را دستگیر کنند، گفت: «در بازرسی بدنی از او یک قبضه اسلحه کلت به همراه مهمات مربوطه و یک عدد چاقو کشف شد.»

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در سوابق متهم جرایمی همچون درگیری مسلحانه، خرید و فروش موادمخدر، مزاحمت نوامیس، شرارت و … به چشم می‌خورد، گفت: «این اراذل و اوباش سابقه‌دار پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.»

او با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس فارس قرار دارد، افزود: «نیروی انتظامی برای مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت لحظه‌ای درنگ نکرده و کسانی که بخواهند عرض اندام کنند برابر قانون با جدیت با آنان برخورد می‌کند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.