جولان سلاطین مواد مخدر در اینستاگرام!

کیوسک: نگاهی به صفحه نخست روزنامه‌های جهان؛ سه‌شنبه، 25 اکتبر 2021

جولان اربابان مواد مخدر در اینستاگرام در پی شکار کودکان انگلیسی، کرونا در بریتانیا، شلیک مرگبار هنرپیشه هنگام فیلمبرداری، وزیر بهداشت سابق بریتانیا در کنار معشوقه‌ای که وزارتش را بر باد داد و قول مساعدت پاکستان به طالبان برای نبرد با داعش در روزنامه‌های جهان.

دیلی‌میل

«افشا شد: سلاطین مواد مخدر در اینستاگرام» عنوان گزارش اصلی دیلی‌میل است. روزنامه از تحقیقات خود درباره استفاده صدها فروشنده مواد مخدر از اینستاگرام برای فروش حشیش به کودکان و سود سرشارشان از آن می‌نویسد و می‌گوید این مشکل در دوران قرنطینه به‌شدت رشد کرد  و افزایش یافت.

تصویر اصلی از تفریح شبانه مت هنکاک (وزیر بهداشت سابق بریتانیا) و معشوقه‌اش، جینا کولادانجلو (دستیار ارشد سابق مت هنکاک)، در گوشه‌ای دنج حکایت دارد. چندی پیش، هنکاک بعد از انتشار تصاویری از او که مقررات کرونایی را نقض کرد و رسوایی به بار آورد، از مقام خود استعفا کرد. روزنامه «سان» تصاویر مت هنکاک و دستیار ارشدش، جینا کولادانجلو، را در آغوش یکدیگر و در حال بوسیدن، با وجود محدودیت‌های کرونایی، منتشر کرده بود!

دیلی‌میل

دیلی‌تلگراف

«دانشمندان می‌گویند: کاهش موارد ابتلای کووید در زمستان» عنوان گزارش اصلی دیلی‌تلگراف است. این روزنامه می‌گوید بر اساس الگوسازی‌ای که دولت مشاهده کرده است، موارد ابتلا به کووید در ماه نوامبر حتی بدون تدابیر شدیدتر کاهش می‌یابد.

در گزارش آمده که تصور می‌شود وزرا، پس از مشاهده پیش‌بینی و برآورد «چند گروه» که نشان می‌دهد موارد ابتلا به‌سرعت در عرض چند هفته کاهش می‌یابد، اِعمال مجدد قوانین ماسک اجباری و کار کردن از خانه را به تأخیر بیندازند.

«شوهر سوگوار گفت بالدوین را مقصر نمی‌دانم» عنوان تصویر اصلی دیلی‌تلگراف است که الک بالدوین، هنرپیشه هالیوود، را نشان می‌دهد همراه با همسر و پسر هالینا هاچینز.

چند روز پیش، در ایالت نیومکزیکو، الک بالدوین،  ۶۳ ساله بازیگر تئاتر و سینما و مجری تلویزیون، هنگام فیلمبرداری با شلیک تفنگ صحنه باعث مرگ هالینا هاچینز، مدیر فیلمبرداری ۴۲ ساله و مجروح‌شدن کارگردان شد.دیلی‌تلگراف

واشینگتن‌پست

«پاکستان در مبارزه با داعش به طالبان کمک می‌کند» عنوان گزارش واشینگتن‌پست است که گفته پاکستان از کانال‌های اطلاعاتی غیررسمی برای حمایت از طالبان در جنگ علیه داعش استفاده می‌کند. در این گزارش آمده: «به گفته دو رهبر طالبان، با توجه به اینکه حملات داعش در افغانستان در حال افزایش است، پاکستان از شبکه‌ای از کانال‌های غیررسمی برای تغذیه اطلاعاتی و پشتیبانی فنی از طالبان برای مقابله با این تهدید استفاده می‌کند.»واشینگتن‌پست

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.