70سرقت با هدیه آجری

سارقی که 70 سرقت موبایل رانندگان خودروهای مسافر‌کش در پرونده‌اش دارد، از سوی پلیس پایتخت به دام افتاد

سارقی که 70 سرقت موبایل رانندگان خودروهای مسافر‌کش در پرونده‌اش دارد، از سوی پلیس پایتخت به دام افتاد. متهم به بهانه قراردادن کادوی گرانقیمت در داخل خودرو، گوشی رانندگان را سرقت می‌کرد. متهم داخل جعبه کادو آجر می‌گذاشت.

چندی قبل راننده خودروی اینترنتی به پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط مسافری جوان که مدعی بود قصد دارد هدیه گرانقیمتی را به شخصی در بازار تحویل دهد، اعلام شکایت کرد.

مسافر جوان پس از رسیدن به مقصد به بهانه‌ای، تلفن همراه راننده را گرفته و با گذاشتن کادو در داخل خودرو، از خودرو خارج و وارد مجتمع تجاری می‌شود.

راننده خودرو پس از گذشت مدتی متوجه سرقت تلفن همراهش می‌شود. در بررسی هدیه‌ی همراه مسافر مشخص می‌شود که در داخل این کادو، چندقطعه آجر بوده و متهم با سرقت تلفن همراه راننده از محل گریخته است.

در حالی که به این پرونده رسیدگی می‌شد چند پرونده مشابه هم پیش‌روی کارآگاهان قرار گرفت. با تجمیع پرونده‌های ارجاعی و انجام تحقیقات تکمیلی پلیس، هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد و کارآگاهان موفق شدند او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رانندگان خودرو به هشدارهای انتظامی توجه کنند و به هیچ وجه به افراد غریبه به صرف مسافربودن اعتماد نکنند. متهم به 70سرقت مشابه معترف شد و با تکمیل تحقیقات اولیه در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.