نیمکت‌ لیگ برتر به کسی وفا نمی‌کند

با گذشت 4 هفته از لیگ برتر 3 سرمربی کنار گذاشته شدند!

رضا مهاجری، فیروز کریمی و حالا عبدالله ویسی؛ با گذشت چهار هفته از لیگ برتر سه سرمربی خیلی زود جایگاه خود را روی نیمکت تیم‌هایشان از دست دادند.

تصمیم مدیران فولاد در پایان هفته چهارم لیگ برتر برای برکناری عبدالله ویسی مثل مدیران شهرخودرو و تراکتور عجیب بود. عبدالله ویسی حالا بعد از رضا مهاجری و فیروز کریمی سومین سرمربی لیگ بیست‌ویکم است که از سمت خود در فاصله چهار هفته بعد از آغاز لیگ، کنار رفته است.

روند تغییر و تحولات روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری در فصل جاری خیلی زود آغاز شد، اولین تغییر را مشهدی‌ها انجام دادند؛ بعد از آنکه شهرخودرو هفته اول را با تساوی به پایان برد و برای بازی دوم به رفسنجان سفر نکرد، رضا مهاجری از سمت خود به شکلی جنجالی و پرسروصدا برکنار شد و اکبر میثاقیان به عنوان جایگزین او معرفی شد.

گذر چهار هفته از فصل جدید لیگ برتر و تغییر سه سرمربی، یک رکورد عجیب و جنجالی برای فوتبال ایران به شمار می‌رود؛ رکوردی که احتمالا در هفته آینده بر شمار تغییرات روی نیمکت تیم‌ها افزوده خواهد شد

در پایان دیدار هفته چهارم تراکتور و پیکان و بعد از شکست تراکتوری‌ها، فیروز کریمی به شکلی غیرمنتظره کناره‌گیری خود از سمت سرمربیگری تراکتور را اعلام کرد تا تراکتور همچنان در این زمینه در فصول گذشته رکورددار تغییر سرمربی باشد؛ هنوز جانشین کریمی از سوی مدیران باشگاه معرفی نشده، اما نام مهدی رحمتی و جواد نکونام به عنوان گزینه‌های اصلی جانشینی فیروز کریمی مطرح شده‌ است.

حالا در آخرین تصمیم مدیران باشگاه فولاد با صدور پیامی اعلام کردند که دیگر با عبدالله ویسی همکاری نخواهند کرد و به شکلی توافقی با این سرمربی باتجربه به همکاری‌شان پایان دادند؛ آن‌هم در شرایطی که فولاد ساعتی قبل از این برکناری در دربی خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان مساوی کرده بود. جانشین ویسی هم هنوز مشخص نشده، اما اعلام شده که در کوتاه‌ترین زمان معرفی خواهد شد.

گذر چهار هفته از فصل جدید لیگ برتر و تغییر سه سرمربی، یک رکورد عجیب و جنجالی برای فوتبال ایران به شمار می‌رود؛ رکوردی که احتمالا در هفته آینده بر شمار تغییرات روی نیمکت تیم‌ها افزوده خواهد شد و بیشتر این مسأله به نظر می‌رسد به ضعف مدیران و البته شاید هم ضعف فنی برخی مربیان بازمی‌گردد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.