گروگانگیری خطرناک در چابهار

آدم‌رباها فرار کردند

گروگان ۲۳ ساله با تلاش ماموران انتظامی استان در شهرستان چابهار در اقدامی ضربتی از چنگال آدم‌ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان درباره جزئیات این خبر گفت: «در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش مردی ۲۳ ساله توسط افراد ناشناس در یکی از محلات شهر چابهار بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و شهرستان چابهار قرار گرفت.»

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: «در بررسی‌های اولیه پلیس از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، فرد ربوده شده در مسیر بازگشت به خانه‌اش بوده است. سرنشینان یک خودروی پژو ۴۰۵ او را با تهدید سوار خودروی خود کرده و به‌سرعت از محل متواری شده‌اند. با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی شهرستان چابهار تلاش گسترده را برای رهاسازی فرد ربوده شده آغاز کردند. در نهایت در یکی از بلوار‌های اصلی این شهرستان خودرو آنها شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در نهایت در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان چابهار متوقف شد.»

سردار طاهری با اشاره به اینکه آدم‌ربایان قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بودند، افزود: «با بررسی صورت‌گرفته مشخص شد علل‌وانگیزه متهمان این پرونده برای ربایش این جوان اختلافات خانوادگی بوده است. در این رابطه اقدامات تخصصی پلیس ادامه دارد. پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم‌وامنیت، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.