وزیر بهداشت به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری دستور آماده باش داد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری دستورات لازم را برای آماده‌باش تمامی مراکز درمانی استان‌ به منظور رسیدگی فوری و ویژه به افرادی که ممکن است در مناطق محاصره شده توسط برف در این استان آسیب‌دیده باشند، را صادر کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛بهرام عین‌اللهی در این تماس‌ تلفنی تاکید کرد با توجه به مشکلات ناشی از بارش برف سنگین در چهارمحال و بختیاری، تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان به حالت آماده‌باش درآیند.

معاون بهداشت دانشگاه و رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اعلام آخرین وضعیت خدمات‌رسانی حوزه سلامت در بحران بارش برف در شهرستان کوهرنگ گفت:هم‌اکنون در شهرستان کوهرنگ چهار مرکز شبانه‌روزی چمن‌گُلی، تِلورد، صمصامی و میهه و بیمارستان امام سجاد(ع) و چهار پایگاه اورژانس و ۲ مرکز اقماری با بیتوته پزشک و ماما و آمبولانس به ارائه‌ خدمات بهداشتی درمانی به مردم این شهرستان می‌پردازند.

علی احمدی افزود: به منظور ارائه خدمات بهداشتی و دمانی به مادران باردار در این شهرستان، از ابتدای بارش اخیر و مسدود شدن و سخت‌شدن تردد در محورهای ارتباطی کوهرنگ، پنج مادر باردار برای زایمان به بیمارستان منتقل شدند و ۱۸ مادر باردار نیز قبل از بحرانی شدن هوا، از روستاها خارج شدند.

وی به مراقبت و رصد قراردادن هفت مورد مادران باردار که تاریخ زایمان آنها نزدیک است اشاره کرد و گفت: برای پشتیبانی و پذیرش مادران باردار توسط مرکز قلعه خواجه شهرستان اندیکا در استان خوزستان با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز و معاون اجرایی معاونت بهداشت وزارت بهداشت رایزنی و هماهنگی لازم انجام شد.

به گفته وی ، در این مدت ۲۶ مورد ماموریت اورژانس ۱۱۵ و ۷۴ مورد پذیرش بیمار بیمارستانی انجام شده است.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی آسمان چهارمحال و بختیاری را از بامداد یکشنبه فرا گرفت و بارش برف باعث مسدود شدن تعدادی از راههای روستایی این استان شد./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.