بازدید میدانی دبیرکل هلال احمر از مناطق محاصره در برف کوهرنگ/افتتاح درمانگاه تخصصی کهگیلویه وبویراحمد

دبیرکل هلال احمر به همراه وزیر کشور از مناطق محاصره در برف کوهرنگ بازدید کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛یعقوب سلیمانی به همراه وزیر کشور با حضور در کوهرنگ از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت و بر تسریع در امدادرسانی تاکید کرد.

همچنین با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، درمانگاه عمومی و تخصصی این جمعیت در ساختمان مرکزی هلال احمر استان، واقع در چهارراه هلال احمر یاسوج افتتاح گردید.

این درمانگاه به همت معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان در دو بخش عمومی و تخصصی(پزشک عمومی، داندانپزشکی، متخصصین، تزریقات و پانسمان، تست فشارخون و قندخون و…) و همچنین مرکز جامع توانبخشی (فیزیوتراپی، گفتاردرمانی و کاردرمانی) با هدف خدمت رسانی به مردم عزیز، بالاخص قشر نیازمند استان با تعرفه خاص راه اندازی و به ارائه خدمت می‌پردازد.

از بخش های مهمی‌که با نگاه ویژه ای در کنار درمانگاه افتتاح شد، راه اندازی واحد گفتاردرمانی جمعیت هلال احمر استان بود که در دو شیفت صبح و عصر به ارائه خدمت می‌پردازد.

دراین مراسم یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر، مدیرکل برنامه و بودجه جمعیت مرکز ،دکتر سعید جاودان سیرت سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان مدیرعامل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و شورای اداری جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد حضور داشتند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.