دیدار رئیس هلال‌احمر با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

رئیس جمعیت هلال‌احمر با دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛رئیس جمعیت هلال‌احمر صبح امروز با حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفت‌وگو کرد

در این دیدار دکتر کولیوند به دستاوردهای سال 1401 جمعیت هلال احمر در ماموریت های ملی و بین المللی از قبیل امدادرسانی در حادثه متروپل، زمین لرزه‌های خوی، ترکیه، سوریه و هرمزگان و همچنین فعالیت های جمعیت در حوزه بشردوستانه و مسئولیت های اجتماعی، محرومیت زدایی و توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار اشاره کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین گزارشی از فعالیت های سازمان جوانان‏، داوطلبان، معاونت آموزش و پژوهش های در دست انجام ارائه و بر ضرورت ارتقاء موسسه آموزشی هلال احمر به دانشگاه و همچنین راه اندازی دانشگاه بین المللی جمعیت هلال احمر، تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه،‏ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمت رسانی جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف،‏ انجام فعالیت های متعدد این مجموعه در حوزه مسئولیت های اجتماعی را ارزشمند دانست.

گفتنی است؛ فعالیت جمعیت هلال احمر در حوزه علمی و پژوهشی مورد نیاز کشور، ارتقاء سطح پژوهش و فناوری در حوزه‌های مختلف و ارتقاء ظرفیت دانش بنیانی هلال احمر از مباحث مورد تاکید دیگر بود./ پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.