هلال احمر آماده خدمت رسانی به شهروندان در تعطیلات عید فطر است

رئیس جمعیت هلال احمر:

دکتر پیرحسین کولیوند در آیین تجلیل از فعالان طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر از آمادگی این جمعیت برای خدمت رسانی به شهروندان در تعطیلات عید فطر خبر داد

به گزارش شهروند آنلاین؛دکتر پیرحسین کولیوند در آیین تجلیل از فعالان طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمت رسانی‌های این جمعیت در حوزه‌های مختلف به مردم گفت: هلال احمر از نیمه شعبان به صورت جدی فعال شد و ماموریت های خود را آغاز کرد و در تمامی مناسبت ها از جمله ایام نوروز، روز قدس و شب های قدر در کنار مردم برای خدمت رسانی حاضر بودیم و در همین رابطه از تمامی‌کارکنان و داوطلبان قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: این رویه و این ماموریت های هلال احمر تمام نشده است و جمعیت همچنان آماده خدمت رسانی به شهروندان است و در ایام تعطیلات عید فطر در مراسمات برای مدیریت تجمعات انبوه و در جاده‌ها نیز برای عملیات های جاده ای در حالت آماده باش قرار می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: امسال توسط مقام معظم رهبری، سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده است و بر همین اساس ضرورت دارد تا تمامی ارکان جمعیت هلال احمر بر اساس شعار سال عمل کنند.

وی افزود: سال گذشته عملکرد خوبی در تمامی عرصه‌ها داشتیم که منتج به تقدیر فدراسیون بین المللی و رئیس جمهوری ترکیه از جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی‌شده است. این افتخارات نتیجه تلاش امدادگران، کارکنان و داوطلبان بوده است.

دکتر کولیوند با اشاره به ابتکارات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی گفت: یکی از ابتکارات جمعیت هلال احمر در نوروز سال جاری ایجاد خیمه‌های نماز بود که مورد استقبال دستگاه‌ها و مردم قرار گرفت و سبب شد تا مسئولین استانی و روحانیت معزز از خدمات هلال احمر قدردانی ویژه کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: امدادگران و داوطلبان هلال احمر در ایام نوروز سنگ تمام گذاشتند و درخشش آن‌ها سبب شد تا مردم از خدمات هلال احمر رضایت داشته باشند و مشخصا در سال ۱۴۰۲ تلاش خواهیم کرد تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود./ پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.