«باید بپذیرید که فقیرتر شده‌اید»/ «بایدن» با ترامپ‌هراسی، نامزد شد!

کیوسک؛ نگاهی به صفحه نخست روزنامه‌های جهان؛ چهارشنبه، 26 آوریل 2023

چهارشنبه، 26 آوریل 2023، روزنامه‌های خارجی از اعلام نامزدی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، برای انتخابات 2024 گفتند. او به ترامپ تاخت.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین؛ مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های تایمز، نیویورک‌تایمز و دیلی‌میل به شرح زیر است:

تایمز

گزارش اصلی تایمز بر بحران سودان متمرکز است و می‌گوید نخست‌وزیر بریتانیا درباره 24 ساعت بحرانی آینده هشدار داده است، این در حالی است که اولین پروازهای تخلیه، حامل شهروندان بریتانیایی سرگردان، سودان را ترک کردند. نیروهای بریتانیایی که در مسیر سودان برای کمک به تخلیه شهروندان انگلیسی هستند، در صفحه اول تایمز به تصویر کشیده شده‌اند. این روزنامه می‌گوید نخست‌وزیر گفته نمی‌تواند تضمین کند که فرودگاهی در شمال پایتخت سودان که برای پروازهای قبرس استفاده می‌شود، برای مدت طولانی‌تری باز بماند. تیتر گزارش می‌گوید به کسانی که امیدوارند سوار یکی از پروازها شوند، گفته شده راهی فرودگاه شوند.

 نیویورک‌تایمز

«بایدن نامزدی 2024 را اعلام کرد؛ امکان بازی مجدد قابل رویت است» عنوان گزارش اصلی روزنامه نیویورک‌تایمز در روز چهارشنبه، 26 آوریل 2023، است. در این گزارش آمده است: «جو بایدن با به چالش کشیدن رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، برای انتخابات سال آینده این کشور اعلام آمادگی کرد. او روز سه‌شنبه، 25 آوریل، رسما اعلام کرد که به دنبال رقابت در دوره دوم ریاست‌جمهوری ایالات متحده خواهد بود، با این استدلال که دموکراسی آمریکایی همچنان با تهدیدی عمیق از سوی دونالد جی.ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، مواجه است.»

دیلی‌میل

«شما باید بپذیرید فقیرتر شده‌اید» تیتر گزارش اصلی روزنامه دیلی‌میل است. این روزنامه با نقل قول‌ از هاو پیل، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی انگلستان، می‌گوید: «باید بپذیرید که فقیرتر شده‌اید». او به یک پادکست در ایالات متحده گفت که «برای پذیرش این موضوع اکراه وجود دارد که بله، وضعیت همه ما بدتر شده است و اگر مردم از درخواست دستمزد بیشتر دست برندارند، قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد.» دیلی‌میل با اشاره به اینکه آقای پیل سالانه ۱۹۰ هزار پوند حقوق می‌گیرد، می‌گوید یکی از چهره‌های شاخص شهر پیشنهاد کرده است که «پیل قبل از باز کردن دهانش، مغزش را به‌کار بگیرد».

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.