بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از خبرگزاری ایسنا

دبیرکل جمعیت هلال احمر در آستانه هفته هلال از خبرگزاری ایسنا بازدید کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛ ظهر دیروز دکتر یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر  با حضور در دفتر مرکزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از این خبرگزاری بازدید کرد و به سوالات و پرسش‌های مرتبط با هلال احمر نیز پاسخ داد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر که در آستانه هفته هلال و روز جهانی صلیب و سرخ و هلال احمر مهمان ایسنا شده بود، علاوه بربازدید از بخش‌های مختلف این رسانه با محمدمهدی خیرجو، سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران نیز دیدار کرد.

سلیمانی در این دیدار، ایسنا را خبرگزاری جوان و تاثیرگذار توصیف کرد و گفت:‌ ایسنا می‌تواند با استفاده از پتانسیل جوانی و دانش بالایی که دارد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش موثری را ایفا کند. ایسنا یک رسانه جوان و مردمی است که ضریب نفوذ و اعتبار بالایی در میان افکار عمومی دارد در ماموریت‌های هلال احمر نیز با نگاهی تخصصی به موضوعات پرداخته است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر همچنین با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ سال پرحادثه‌ای در کشور بود، گفت:  این موضوع ماموریت‌های جمعیت هلال احمر را نیز افزایش داد و ما علاوه بر انجام ماموریت‌هایی مانند ماموریت اربعین، طرح نوروزی، طرح تابستانی و زمستانی و … در حوادثی مانند زلزله خوی، ریزش ساختمان متروپل، سیل، زلزله هرمزگان، زلزله ترکیه و سوریه و … حضور پررنگی داشتیم و توانستیم اقدامات قابل توجهی را در امداد رسانی به مردم انجام دهیم.

وی افزود:‌در عین حال دیگر بخش‌های هلال احمر نیز به فعالیت خود ادامه داد، خانه‌های هلال را توسعه و گسترش دادیم،اعضای جوان و جدیدی را جذب کردیم و در بخش اعتبارات نیز توانستیم با کمک دولت مجوز خرید آمبولانس و خودروهایجدید امدادی را دریافت کنیم.

مشروح اظهارات دبیرکل جمعیت هلال احمر در بازدید از خبرگزاری ایسنا در روزهای آتی منتشر خواهد شد./پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.