عجیب اما واقعی؛ حضور بازیکن محروم در نشست خبری!

دروازه‌بان محروم از خبرنگاران خواست با او مصاحبه کنند!

حضور یک بازیکن محروم در نشست خبری حاشیه هایی را به دنبال داشته است.

شهروند| جمعه هفته گذشته بود که هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با انجام 7 مسابقه پیگیری شد و در نهایت پالای نفت بندرعباس، کراپ الوند، گیتی پسند اصفهان و ایرالکو اراک موفق به عبور از سد حریفان خود شدند. سه مسابقه دیگر این هفته نیز با نتیجه تساوی دنبال شد. اما در یکی از مسابقات این هفته فوتسال که بین دو تیم گهر زمین سیرجان و شهرداری ساوه برگزار شد، اتفاق عجیبی رخ داد.

در پایان این مسابقه که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید؛ بازیکن محروم تیم گهر زمین در نشست خبری حضور پیدا کرد و با رسانه‌ها مصاحبه کرد. سینا پرکاس دروازه‌بان تیم گهر زمین که به دلیل دریافت چهار کارت زرد از حضور در این مسابقه محروم بود؛ در جایگاه رسمی نشست خبری حضور پیدا کرد و در خصوص این مسابقه و همچنین اردوی آتی تیم ملی با خبرنگاران گفت و گو کرد. این درحالی است که بر اساس قوانین، حضور بازیکن محروم در نشست خبری غیر قانونی است. نکته قابل توجه دیگر این است که بازیکنان و مربیان این تیم بدون حضور مدیر رسانه‌ای که از الزامات نشست خبری است؛ پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند و این مورد نیز در بالاترین سطح فوتسال ایران و برای تیمی که در رتبه سوم جدول قرار دارد بسیار عجیب است.

بر اساس شنیده‌ها و اظهارات خبرنگاران حاضر در این نشست، پرکاس خودش از خبرنگاران درخواست انجام مصاحبه داشته و این بدان معناست که او به خوبی می‌دانسته نظارتی روی موضوع محرومیت او و قوانین برگزاری نشست خبری وجود ندارد. نکته جالب توجه بعدی این است که دروازه‌بان جایگزین گهر زمین یعنی مهرزاد صادقی مطابق اعلام سایت‌های مرجع فوتسالی در تیم منتخب هفته حضور داشته است اما در این نشست حضور نداشته تا دروازه‌بان محروم این تیم به جای او در نشست خبری حضور پیدا کند!

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.