شغل‌های عجیب، خنده‌دار اما پردرآمد

در دنیا انواع و اقسام شغل‌ها وجود دارد؛ از شغل‌های مرسوم و معمول زندگی شهری مثل معلم و پزشک و کارمند اداری و فروشنده مغازه گرفته تا شغل‌هایی که کمتر در معرض دید زندگی شهری هستند؛ مثل کارگران معدن و کشاورزان و…
اگر بعضی شغل‌ها به نظر ما کمی عجیب‌وغریب می‌آیند، مثل دادزن دم مغازه‌ها، آدم جمع‌کن برای پر کردن سالن‌های همایش، گریه‌کن برای مراسم ترحیم، فالگیر تلفنی یا حتی قلیان موتوری؛ اما شغل‌هایی در دنیا وجود دارند که هرگز فکرش را نمی‌کردید وجود داشته باشند، چه برسد به اینکه کسی برای انجام آنها حقوق دریافت کند و حالا این شما و این هم تعدادی از همین مشاغل خنده‌دار و احمقانه:
1) معذرت‌خواه حرفه‌ای: هیچ کس از عذرخواهی‌کردن خوشش نمی‌آید. گفتن کلمه «متأسفم» و اعتراف به اشتباه گاهی عجیب سخت و باعث خجالت است، نه؟ خب، حالا شما می‌توانید یک معذرت‌خواه حرفه‌ای استخدام کنید تا تمام بار گناه و خجالت شما را به دوش بکشد.
2) مشاور اسم نوزاد: دنبال اسم برای مسافر در راه‌تان می‌گردید؟ سرتان شلوغ است و فرصت گشتن در کتاب‌های اسامی یا اینترنت را ندارید؟ از اسامی تکراری یا نام‌های پیشنهادی و دعوا بین خانواده‌ها بر سر اسم نوزاد خود به ستوه آمده‌اید؟ این امر خطیر! را به یک مشاور اسم نوزاد بسپارید تا با ترکیبی از تحلیل شجره‌‌نامه خانوادگی شما و روانشناسی معناگرایانه! و سایر تکنیک‌های روز دنیا نامی مناسب برای کودک در راه‌تان پیدا کند.
3) پَرَنده روی تشک: چه کسی فکرش را می‌کرد که بازی محبوب دوران کودکی روزی بتواند منبع درآمد باشد؟ اما ظاهرا پریدن روی تشک برای تست‌کردن آن نه‌تنها شغل محسوب می‌شود، بلکه نیاز به آموزش حرفه‌ای و کلی کاغذبازی برای استخدام دارد.
4) تعلیم‌دهنده سگ موج‌سوار: مجرد هستید یا همسرتان از موج‌سواری خوشش نمی‌آید؟ دوستان‌تان مشغول والیبال ساحلی هستند و شما را همراهی نمی‌کنند؟ هیچ غصه نخورید. چه چیزی بهتر از موج‌سواری با وفادارترین دوست انسان؟
5) نجات غریق بیسکویت: هیچ چیز فاجعه‌بارتر از لحظه‌ای نیست که بیسکویت شما در قعر فنجان چای غرق می‌شود. خب، برای حل این مشکل کارخانه‌های بیسکویت‌سازی افرادی را استخدام کرده‌اند که مقاومت و قدرت بیسکویت‌ها را می‌سنجند تا از چنین فاجعه‌ای! جلوگیری کنند.
6) نام‌گذارنده لاک‌ناخن: شاید اسامی برندهای مختلف لاک ناخن به نظر تصادفی بیاید، ولی خب ظاهرا افرادی هستند که برای فکر کردن و انتخاب نام آنها حقوق می‌گیرند.
و اما….
7) بغل‌کننده پاندا: شاید خنده‌دارترین عنوان شغلی در لیست باشد، ولی خب کیست که دلش نخواهد کل روز یک پاندای ملوس را بغل کند و بابتش حقوق بگیرد؟
منبع: ELLE.COM
مترجم: مهرناز الماسی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.