مریلا زارعی مادر ناصرالدین‌شاه می‌شود

رونمایی از مهدعلیای سریال «جیران»

شهروندآنلاین: اولین تصویر از بازیگر نقش مهدعلیای سریال «جیران» منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سریال، نخستین تصویر از بازیگر نقش مهدعلیا در سریال حسن فتحی رونمایی شد. این دومین حضور مریلا زارعی در نمایش خانگی است -که این بار در نقش مادر ناصرالدین‌شاه در سریالی از حسن فتحی اتفاق افتاده است.

زارعی پیش از این تجربه بازی در سریال «مانکن» را در نمایش خانگی داشت. او همچنین در فیلم سینمایی «کیفر» با حسن فتحی همکاری داشته است.

روابط عمومی «جیران» همچنین خبر داده که فیلمبرداری این سریال که این روزها به دلیل حفظ سلامت گروه تصویربرداری موقتا تعطیل شده، به زودی و پس از بهترشدن شرایط کار دوباره آغاز خواهد شد.

«جیران» دومین تجربه سریال‌سازی فتحی در نمایش خانگی پس از ساخت سریال موفق و عاشقانه «شهرزاد» است- که بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری‌نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور و… در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان این سریال عاشقانه-تاریخی به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی آمده: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خرابکارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌ جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

گفتنی است که سریال «جیران» سال ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد.

توضیح: عکس از محمد اسماعیلی است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.