حمله تند محسن چاوشی به سودجویان سیاسی!

حضور محسن چاوشی در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری؟!

به رغم تکذیب چاوشی، عده‌ای همکاری‌های پرتعداد محسن چاوشی با سازمان اوج و صداوسیما و البته سابقه همکاری او با ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات گذشته را دلیلی بر احتمال درستی خبر فعالیت تبلیغاتی- سیاسی او عنوان می‌کنند.

شهروند آنلاین: در شرایطی که در سال‌های اخیر فضای رسانه‌ای پررنگی علیه فعالیت‌ها و آرای سیاسی سلبریتی‌ها شکل گرفته، انتشار شایعاتی درباره توافق محسن چاوشی و چند خواننده دیگر با ستاد یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات، با برخوردهای تندی در فضای مجازی مواجه شده است. این درحالی است که خود محسن چاوشی در اولین ساعات انتشار این خبر سعی کرد با تکذیب این اتفاق فضای سنگینی را که در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور ایجاد شده بود، تعدیل کند.

آغاز ماجرا

ماجرا از آنجا آغاز شد که در یکی از اتاق‌های کلاب‌هاوس گفته شد محسن چاوشی، سالار عقیلی و یک خواننده کمتر شناخته‌شده به نام مصطفی راغب قرار است در ستادهای انتخاباتی یکی از نامزدهای نظامی احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری، سردار حسین دهقان، فعالیت تبلیغاتی داشته باشند. خبری که از بدو انتشار واکنش‌های زیادی به وجود آورد و بهانه‌ای شد برای انواع و اقسام حملات به چاوشی- که به‌رغم همکاری‌های پرتعدادش با یک‌سری نهادهای نظامی- فرهنگی مانند سازمان اوج، سعی کرده خودش را از منازعات و مناقشات روزمره سیاسی دور نگه دارد.

تکذیب و ناباوری

انتشار نام چاوشی، سالار عقیلی و مصطفی راغب به‌عنوان خوانندگان ستاد انتخاباتی سردار حسین دهقان، با اینکه با واکنش محسن چاوشی مواجه شد و هم او و هم سالار عقیلی این مطالب را تکذیب کرده و گفتند که به ستادها پاسخ منفی داده‌اند، اما با این حال، حتی انتشار خبری در این حد نیز برای ایجاد حاشیه و جنجال کفایت می‌کرد.
به‌خصوص که به گزارش خبرآنلاین، مصطفی راغب، خواننده جوان موسیقی پاپ پیشنهاد تولید اثری را از سوی یکی از ستادها دریافت کرده، که باعث شده به رغم اظهار بی‌اطلاعی تهیه‌کننده و مدیر برنامه این خواننده، تبعات ماجرا هر سه خواننده ذکرشده را درگیر کند.

صف‌آرایی موافقان و مخالفان

این ماجرا به‌خصوص در مورد محسن چاوشی حواشی زیادی به وجود آورده و باعث صف‌آرایی موافقان و مخالفان این خواننده مقابل هم شده است.

درحالی که موافقان چاوشی (که دوست دارند ادعای غیرسیاسی‌بودن او را باور کنند) با استناد به این واقعیت که «چاوشی تا به حال کنسرتی برگزار نکرده و در حضور مردم اجرای زنده نداشته» سعی دارند خبر یا شایعه فعالیت خواننده محبوب‌شان در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست‌‌جمهوری را بی‌اثر کنند؛ شماری دیگر نیز هستند که همکاری‌های پرتعداد محسن چاوشی با سازمان اوج و صداوسیما، و البته سابقه همکاری او با ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات گذشته را دلیلی بر احتمال صحت این خبر عنوان می‌کنند. این عده به انتخابات سال ۱۳۹۶ اشاره می‌کنند که محسن چاوشی با انتشار قطعه «بیست هزار آرزو» از هوادارانش خواست به حسن روحانی رأی دهند. او در سال 1392، پس از انتخاب حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهوری نیز تک‌آهنگ «به رقص‌آ» را منتشر کرده بود- که البته می‌گوید این آثار ریتمیک را به دلیل خوشحال‌بودن مردم در آن زمان منتشر کرده است!

تکذیب

با این حال و به رغم فضای پر‌تب‌وتاب ایجادشده، محسن چاوشی در کانال تلگرامش تمام شایعات منتشرشده درباره هرگونه همکاری خود با ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری را تکذیب کرد و نوشت: «این‌ روزها عده‌ای سودجو برای گرم‌کردن بازار کم‌رونق‌شان از هیچ حربه‌ای دریغ نمی‌کنند. لذا خبر منتشرشده مبنی بر تماس یکی از نمایندگان انتخاباتی با محسن چاوشی جهت اجرای قطعات مناسبتی، قویا تکذیب می‌گردد».

تکذیب چاوشی اما با توجه به این واقعیت که در سال‌های اخیر برخی از نامزدهای ریاست‌جمهوری در آستانه انتخابات با هدف جلب مشارکت مردم و جذب آرای طرفداران پرشمار هنرمندان اقدام به دعوت از خوانندگان و هنرمندان مطرح می‌کنند، هنوز نتوانسته حواشی و جنجال‌های رسانه‌ای- مجازی ایجادشده را کاهش دهد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.