حمله شرور عصبانی به مردم در گرگان

در این درگیری یک نفر جان باخت و 9 نفر نیز زخمی شدند

حمله یک شرور با چاقو و تبر به مردم در گرگان منجر به مرگ یک نفر و مجروح‌شدن ۹ نفر دیگر شد. این شرور با تبر و چاقو به جان مردم افتاده بود.

سرهنگ فرزاد تاجره، جانشین فرمانده انتظامی گلستان، با اعلام خبر بازداشت فردی که به مردم در گرگان حمله‌ور شده بود، در تشریح این ماجرا گفت: «ساعت 19 روز سه‌شنبه به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک درگیری و چاقوکشی در چهارراه میدان گرگان بلافاصله مأموران یگان امداد شهرستان به محل اعزام شدند. با حضور پلیس در محل مشاهده شد فردی با تبر و چاقو در حال درگیری با تعدادی از رهگذران بوده که طی آن چند نفر از شهروندان مجروح شدند. متهم با مشاهده مأموران قصد حمله‌ورشدن به سمت پلیس را هم داشت. درنهایت نیز مأموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کردند. در این لحظه متهم اقدام به فرار کرد.»

این مقام انتظامی در ادامه این ماجرا گفت: «با سرعت عمل و آمادگی بالای مأموران متهم که مسلح به تبر و چاقو بود در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.»
به گفته تاجره، در این حادثه یکی از شهروندان به علت شدت جراحت وارده جان باخت، 9 نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. دو نفر از آنها نیز حال‌شان بد گزارش شده است.
جانشین فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه با اخذ دستورات قضائی تحقیقات در حال انجام است، گفت: «علت و انگیزه این حادثه دلخراش در حال بررسی است.»

رسیدگی ویژه به این پرونده

به دنبال این ماجرا حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان از رسیدگی ویژه و فوری به پرونده ضارب خبر داد. او در این باره گفت: «تحقیقات برای بررسی علت و انگیزه این فرد آغاز شده است. برای کسانی که به جان و مال مردم تعرض کنند از رأفت خبری نیست و با قاطعیت تمام برخورد خواهد شد. در این زمینه پرونده متهم این حادثه دلخراش نیز به صورت ویژه در دادسرای مرکز استان رسیدگی می‌شود.»‌

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.