کیوسک؛ 6 آگوست

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ جمعه 6 آگوست 2021

تایمز بر کمپینی برای تقویت واکسیناسیون کووید در افراد زیر 30 سال در انگلستان تمرکز کرده؛ یا واکسن بزنید یا «روزهای خوب را از دست بدهید».

دیلی‌اکسپرس

دیلی‌اکسپرس در گزارشی به هشدار سیستم بانکداری انگلستان پرداخته که می‌گوید تورم مثل چماق محکم بر سر پس‌اندازکنندگان است که لانه تخم‌مرغ‌های خود را پس از سال‌ها نرخ بهره پایین حتی کوچک‌تر می‌بینند.

فایننشال تایمز

فایننشال تایمز نظرات بانک مرکزی انگلیس در مورد تلاش‌ها برای کنترل تورم را گزارش می‌دهد. این روزنامه در تغییر موضع بانکی انگلیس اعلام کرده که احتمالا «سیاست پولی مختصر» در دو سال آینده بر سر افزایش نرخ بهره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گاردین

گاردین نوشته است دولت انگلیس به صدها مکان دانشگاهی بیشتر در دوره‌های پزشکی و دندانپزشکی کمک مالی کرده است، زیرا  رشد بی‌رویه رتبه‌های تحصیلی، تعداد غیرمنتظره‌ای از دانش‌آموزان را واجد شرایط ورود به این کالج‌ها کرده است.

تایمز

تایمز بر کمپینی برای تقویت واکسیناسیون کووید در افراد زیر 30 سال در انگلستان تمرکز کرده و گزارش می‌دهد وزرای دولت از تهدید ماسک محافظتی در کنار برنامه‌های ترویجی استفاده خواهند کرد. تبلیغات در بسترهای رسانه‌های اجتماعی و همچنین رادیو موسیقی به آنها می‌گوید که یا واکسن بزنید یا «روزهای خوب را از دست بدهید».

دیلی‌تلگراف

به گزارش دیلی‌تلگراف، دانشگاه‌ها به امتحانات ورودی روی آورده‌اند، زیرا دیگر نمی‌توانند به نتایج سطح A در میان «پاندمی کرونا» اعتماد کنند.

این گزارش با مقامات دانشگاه صحبت کرده است؛ گزارشی از افزایش رتبه و نمرات امتحانی این هشدار را می‌دهد که شاید رتبه‌های برتر امسال بیشتر باشد. این در حالی است که  همچنان معلمان به دلیل همه‌گیری نتایج را تعیین می‌کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.