ترامپ خطاب به طرفدارانش: اگر دادستان‌های شرور علیه من اقدام کردند، به خیابان‌ها بیایید

دونالد ترامپ از طرفدارانش خواست در صورتی که دادستان‌ها علیه او اقدامی انجام دادند، تظاهرات گسترده‌ای را در شهر‌های مختلف آمریکا شکل دهند. او همچنین وعده داد که با ورود دوباره به کاخ سفید متهمان حمله ششم ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره آمریکا را مورد عفو قرار دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب‌سایت روزنامه هافینگتون پست، ترامپ در جمع هوادارن خود در ایالت تگزاس گفت: اگر این دادستان‌های افراطی، شرور و نژادپرست خطا یا کار غیرقانونی انجام دادند، انتظار دارم که بزرگترین تظاهرات ممکن را در نیویورک، واشنگتن، آتلانتا و دیگر ایالت‌ها داشته باشیم، چرا که کشور ما و انتخابات ما فاسد هستند.

او چند دقیقه بعد مدعی شد که هوادارنش که در ششم ژانویه به ساختمان کنگره یورش برده و در مسیر خود با نیرو‌های پلیس درگیر شدند، از «عدالت» محروم شده‌اند و اگر ترامپ به کاخ سفید بازگردد، آن‌ها را عفو خواهد کرد.

ترامپ ادامه داد: آن‌ها می‌خواهند مرا به زندان بیاندازند. این دادستان‌ها، انسان‌هایی شرور و وحشتناک هستند. آن‌ها نژادپرست بوده و بسیار بیمار هستند، بیمار روانی. آن‌ها مرا هدف قرار داده‌اند و دادگاه عالی و دیگر دادگاه‌ها، حقوق مرا نادیده می‌گیرند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.