کودکیِ ناتمام در روزگار کرونا

بزرگان ادبیات کودک از مستند «کودکیِ ناتمام» رونمایی کردند

مستند «کودکیِ ناتمام» درباره فضای شعر کودک در سال‌های پس از انقلاب با حضور چهره‌های سینمایی، مستند و ادبیات کودک رونمایی شد.

شهروندآنلاین: مستند «کودکی ناتمام» ساخته ناصر صفاریان با حضور نویسندگان مطرح ادبیات کودک رونمایی شد. در این نمایش خصوصی که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، با کمتر از 30درصد ظرفیت در سالن سبز سینما ایران برگزار شد؛ مصطفی رحمان‌دوست، شکوه قاسم‌نیا، بیوک ملکی، دکتر محیط طباطبایی، میترا حجار، علی‌اصغر سیدآبادی، فرهاد حسن‌زاده، دکتر مریم جلالی، دکتر فرزاد کریمی، دکتر جهانمیری‌نژاد، لادن طاهری، محمد شریفی، مجتبی میرتهماسب، سیما سعیدی، کمال آقایی، کیوان مهرگان، کیوان کثیریان، حامد رهنما و جمعی از فعالان ادبیات کودک و رسانه حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری‌های فرهنگی؛ ناصر صفاریان، کارگردان مستند «کودکی ناتمام» پیش از آغاز نمایش فیلم، در کنار علی‌اکبر زین‌العابدین (پژوهشگر) و بابک بهرام بیگی (تدوینگر) به میهمانان خوش‌آمد و خیر مقدم گفتند. صفاریان همچنین با اشاره به حامیان فیلم، از بزرگمهر گلبیدی و دکتر امید نصری تشکر کرد که در شرایط دشوار به ساخته‌شدن فیلم کمک کرده‌اند. صفاریان در ادامه گفت که به دلیل ضوابط کرونایی، میهمانان را به چند گروه تقسیم کرده و دو نمایش دیگر هم برای فیلم در نظر گرفته است که در آینده برگزار خواهد شد.

گفتنی است که مستند «کودکیِ ناتمام» درباره فضای شعر کودک در سال‌های پس از انقلاب است و درعین روایت ادبی شعر، به شرایط سال‌های پس از انقلاب اشاره دارد و اینکه بر کودکان زمان جنگ و انقلاب و دهه 60 چه گذشته است و شعر در این سال‌ها چگونه بوده است. در این فیلم 54دقیقه‌ای مصطفی رحمان‌دوست، علی‌اصغر سیدآبادی، شکوه قاسم‌نیا، ناصر کشاورز و بیوک ملکی حضور دارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.