معرفی جانشین ملکه انگلیس در هفتادمین سال سلطنت الیزابت دوم

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های خارجی 6 فوریه 2022

ساندی اکسپرس تایید پرنسس کامیلا به عنوان شریک و جانشین ملکه انگلیس را به عنوان «هدیه جشن اعلی‌حضرت به چارلز» توصیف می‌کند. 

واشنگتن‌پست

آمریکا اعلام کرده است کی‌ف در روزهای آینده با شمار زیادی از تلفات غیرنظامیان روبه‌رو خواهد شد. به گزارش واشینگتن پست روسیه در آستانه موضع قدرت حمله به اوکراین قرار دارد.

نیویورک‌تایمز

نیویورک‌تایمز در پرونده‌ای از قهرمانان المپیک زمستانی پرسیده که ترس چه نقشی در زندگی ورزشی آنها بازی می‌کند؛ پاسخ‌های این ورزشکاران گستره عظیمی از دلایل را شامل می‌شود. مثل ترس از دست دادن المپیک، ترس از پشیمانی‌ها و ترس از ناامیدکردن خانواده و دوستان. ترس از خارج‌شدن کنترل زندگی ورزشی از دست‌شان و اینکه چطور قرار است شغل‌شان به پایان برسد. اما ترس اصلی آنها در دوران ورزشی که تقریبا بین همه محسوس و رایج است، ترس از صدمه دیدن است.

اکسپرس

ساندی اکسپرس تایید کامیلا به عنوان شریک ملکه انگلیس را به عنوان «هدیه جشن اعلی‌حضرت به چارلز» توصیف می‌کند. داستان اصلی این روزنامه بر تلاش‌های مداوم بوریس جانسون برای تقویت حمایت از رهبری خود متمرکز است. این روزنامه می‌گوید که او قول داده با کنار گذاشتن مشاوران و سیاست‌های چپ، «قلب‌های محافظه‌کاران را به دست بیاورد».

تایمز

تصاویر ملکه در بیشتر صفحات اول روز یکشنبه روزنامه‌های انگلیس خودنمایی می‌کند که به مناسبت هفتادمین سال به قدرت رسیدن او منتشر شده است. ساندی تایمز همچنین تصویری از ملکه در حال بریدن کیک منتشر کرده.

گزارش اصلی تایمز مربوط به مدارس خصوصی است که بازی افزایش نمرات دوران کووید راه انداخته‌اند. این مقاله می‌گوید تجزیه‌وتحلیل‌ها نشان می‌دهد که معلمان در ده‌ها مدرسه خصوصی نسبت نمرات برتری که به دانش‌آموزان سطح A داده‌اند، در مقایسه با سال 2019، زمانی که بچه‌ها آخرین امتحانات عمومی را پشت‌سر گذاشتند، دستکم دو برابر کردند.

دیلی‌میل

دیلی‌میل یکشنبه می‌گوید که چارلز از درخواست ملکه برای شناخته‌شدن کامیلا به عنوان شریک ملکه مفتخر است. این روزنامه می‌گوید این بیانیه به «سال‌ها گمانه‌زنی» درباره موضوع جانشینی ملکه انگلیس پایان داده است.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.