دیوارکشی در ایالت‌های طرفدار ترامپ برای مهار کرونا

کیوسک؛ مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021

دیوارکشی ایالت‌های قرمز به بهانه اجرای سیاست‌های مهار کرونا. نیویورک تایمز در صفحه یک سه‌شنبه، نموداری از پراکندگی زیاد واکسن‌نزده‌ها در ایالت‌های طرفدار ترامپ در انتخابات 2020  منتشر کرده است.

نیویورک‌تایمز

دیوارکشی ایالت‌های قرمز به بهانه اجرای سیاست‌های مهار کرونا. نیویورک تایمز در صفحه یک سه‌شنبه، نموداری از پراکندگی زیاد واکسن‌نزده‌ها در ایالت‌های طرفدار ترامپ در انتخابات 2020  منتشر کرده است. در طرح واکسیناسیون قرار است این ایالت‌ها مورد بررسی قرار بگیرند و متقاعد به تزریق واکسن شوند.

 

دیلی‌میل

روزنامه دیلی‌میل در صفحه اول خود داستان متفاوتی دارد؛ نخست‌وزیر انگلیس دستور اجرای «تحقیقات مناسب» در مورد بزرگراه‌های هوشمند را داده است. دیلی‌میل می‌گوید بزرگراه‌های هوشمند دچار خرابی‌های قابل توجه شده‌اند و مشکلات زیادی در فناوری برای کمک به جایگزینی جدول مانع در امتداد جاده‌های شلوغ وجود دارد.

 

گاردین

گاردین از ایده‌ها و نظرات سیاستمدار آلمانی که قصد دارد جایگزین آنگلا مرکل به عنوان صدراعظم شود، گزارش می‌دهد. این گزینه مدعی است که برگزیت علت بحران سوخت بریتانیاست. اولاف شولتز گفت: جنبش آزاد کارگری بخشی از اتحادیه اروپاست و ما تلاش کردیم تا انگلیسی‌ها را متقاعد کنیم که اتحادیه اروپا را ترک نکنند.»

 

دیلی‌تلگراف

دیلی‌تلگراف نوشته که در برنامه مدیریت بحران انرژی در انگلیس، در پمپ‌های بنزین اولویت با کارگران بخش‌های کلیدی است. این روزنامه گزارش می‌دهد که طرح مدیریت مصرف تضمین می‌کند که کارکنان بخش‌های کلیدی «اولویت دسترسی» به محوطه‌های سوختگیری را دارند. این روزنامه می‌گوید شورای شهرها در حال آماده‌شدن برای اجرای اقدام یکجانبه با اعلام «اتفاق بزرگ» هستند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.